HORARIO 3º TRIMESTRE

HORARIO 3º TRIMESTRE

jueves, 28 de mayo de 2020

LINGUA GALEGA E SOCIAIS

Snappet: lección 3 palabras compostas.
Hoxe seguimos investigando como coidar a nosa saúde, pero primeiro: 
1) Respondendo a estas preguntas na túa libreta.   
-Donde teño que ir cando me atope mal?
- Cal é o sitio ao que irías máis preto de Cangas se te atopas mal?
- Que debo levar para que me atendan?
Respondiches? pois agora comproba si son correctas Comproba aquí
Agora que xa sabes que é o que tes que levar, imos aprender algo máis sobre ela. Colle a túa tarxeta e imos comparar nesta ligazón se é como esta. Compara coa túa
2)Comparaches?, pois agora na libreta enumera toda a información que conten, podes facer un debuxo se queres.
3)Que sucede se non teño tarxeta? responder na libreta estas 3 preguntas. Pistas para responder Preme aquí
     - Donde se pode solicitar?
- Que documentos teño que levar para poder solicitala?
- Agora que xa teño esa tarxeta, para que serve?
4)Estiven enfermo, e o médico me di que teño que tomar medicamentos para poñerme mellor. Responde na libreta.
        - Donde podo mercar eses medicamentos?
       - Que teño que darlle ao farmacéutico para que sepa cal é o meu medicamento?
       - Teño que pagar algo para que me den o medicamento?
Busca esta información Busca aquí

5) Agora que sabes todos os pasas para poder curarte cando estes malo. 
- Fai na libreta unha pequeña historia(unhas 100 palabras) donde comeces visitando ao médico e remates saindo da farmacia. Emprega o diálogo para facer a historia. (5ºB enviar foto da historia a eprsanroque@gmail.com)
Envíar todo a carpeta de drive
Queres aprender algo máis sobre as tarxetas e receitas, pois preme aquí ou aquí

No hay comentarios:

Publicar un comentario